موضوعات = 97A آموزش ریاضیات- کلیات، ریاضی و آموزش
کاربرد نظریه مردم شناسی آموزش در تدریس ریاضی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 تیر 1404

10.22108/msci.2025.143082.1718

سجاد زمان آبادی؛ ابوالفضل رفیع پور


پیاده‌سازی آموزش علم‌داده در مدرسه : فرصت ها و چالش ها

دوره 10، شماره 3، آذر 1404، صفحه 99-117

10.22108/msci.2025.143079.1704

رضا معطی؛ ابوالفضل رفیع پور؛ محمدرضا فدایی


هوش مصنوعی، هموارکننده مسیر تدریس ریاضیات

دوره 10، شماره 2، شهریور 1404، صفحه 85-113

10.22108/msci.2025.142998.1699

نرگس یافتیان؛ ریحانه نیکنام


تفکر شهودی در آموزش ریاضی

دوره 8، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 109-119

10.22108/msci.2023.135589.1540

محمدتقی حیدری؛ ابوالفضل ابراهیمی؛ سید نعمت الله خادمی


از الگوهای جایگشتی تا جدول تناوبی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 1-16

10.22108/msci.2023.133089.1501

سعید علیخانی؛ مریم صفازاده


اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر شناسایی بدفهمی های دانشجویان از سواد نموداری

دوره 8، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 73-95

10.22108/msci.2023.136022.1546

نفیسه آزادی؛ ابراهیم ریحانی؛ احسان بهرامی سامانی؛ آناهیتا کمیجانی


مسابقات اعداد اول

دوره 7، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 35-72

10.22108/msci.2022.131590.1480

محمدرضا اسفندیاری


‎آموزش مدرسه‌ای‎»‎مسئله این است»‎

دوره 5، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 43-52

10.22108/msci.2021.130621.1470

قدیر صادقی؛ محمد صال مصلحیان؛ ابولفضل صنمی؛ علی مرصعی؛ مجید میرزا وزیری؛ محسن نوغانی دخت بهمنی؛ مهدی وثوق


مشکلات و بدفهمی‌های دانش‌­آموزان درخصوص مفهوم اعداد منفی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 37-48

10.22108/msci.2021.124854.1383

نرگس یافتیان؛ نگار مهدوی؛ بیتا مهرآئین


آموزش و یادگیری هندسه: معرفی نظریه فن‌هیلی

دوره 4، شماره 3، آذر 1398، صفحه 9-22

10.22108/msci.2020.118021.1329

نرگس یافتیان؛ اشرف صفابخش چکوسری