نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آماره بسنده مینیمال آمار‌ه‌های کمکی چگونه می‌توانند آگاهی بخش باشند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 11-23]
  • آماره کمکی آمار‌ه‌های کمکی چگونه می‌توانند آگاهی بخش باشند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 11-23]
  • آموزش نقش بازی های رایانه ای در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-9]

ا

  • اثرات دیجیتال کاربرد موجک‌ها در پردازش سیگنال [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 29-36]
  • اعداد گنگ در مورد اثبات‌های گنگ بودن $sqrt{2}$ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 25-45]
  • اعداد گویا در مورد اثبات‌های گنگ بودن $sqrt{2}$ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 25-45]
  • انتخاب بهینه‌ سبد سهام انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]
  • انجمن ریاضی آمریکا مصاحبه با رئیس جدید انجمن ریاضی آمریکا [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-6]

ب

  • بازده انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]
  • بازی رایانه‌ای نقش بازی های رایانه ای در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-9]
  • بدون کلید واژه روش سطح تراز برای حرکت توسط خمیدگی میانگین [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 7-17]
  • برآوردگر حداکثر درستنمایی آمار‌ه‌های کمکی چگونه می‌توانند آگاهی بخش باشند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 11-23]
  • بردارویژه رتبه بندی تیم های ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 67-81]
  • بهینه‌سازی دوهدفه انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]

پ

  • پردازش سیگنال کاربرد موجک‌ها در پردازش سیگنال [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 29-36]

ت

  • تابع معلمان ریاضی چگونه از تاریخ تابع در تدریس ریاضی استفاده می کنند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • تاریخ ریاضی معلمان ریاضی چگونه از تاریخ تابع در تدریس ریاضی استفاده می کنند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • تاریخ ریاضیات در مورد اثبات‌های گنگ بودن $sqrt{2}$ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 25-45]
  • تبدیل فوریه کاربرد موجک‌ها در پردازش سیگنال [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 29-36]
  • تبدیل موجک کاربرد موجک‌ها در پردازش سیگنال [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 29-36]

د

  • دبیران ریاضی معلمان ریاضی چگونه از تاریخ تابع در تدریس ریاضی استفاده می کنند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]

ر

  • ریاضی نقش بازی های رایانه ای در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-9]
  • ریاضیات مصاحبه با رئیس جدید انجمن ریاضی آمریکا [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-6]
  • ریاضیات روش مونته‌سوری به عنوان اساسی برای یادگیری ریاضیات در آموزش یکپارچه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-56]
  • رتبه بندی رتبه بندی تیم های ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 67-81]
  • ریسک انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]
  • ریشه دوم در مورد اثبات‌های گنگ بودن $sqrt{2}$ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 25-45]
  • روش تدریس معلمان ریاضی چگونه از تاریخ تابع در تدریس ریاضی استفاده می کنند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 57-66]
  • روش مونته سوری روش مونته‌سوری به عنوان اساسی برای یادگیری ریاضیات در آموزش یکپارچه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-56]
  • رویکرد یکپارچه روش مونته‌سوری به عنوان اساسی برای یادگیری ریاضیات در آموزش یکپارچه [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 47-56]

ز

س

  • ساختارهای جبری مصور کردن گروه‌ها با نمودار کیلی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]
  • سطوح تفکر فن‌هیلی آموزش و یادگیری هندسه: معرفی نظریه فن‌هیلی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]

ق

  • قضیه باسو آمار‌ه‌های کمکی چگونه می‌توانند آگاهی بخش باشند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 11-23]
  • قضیه بهادر آمار‌ه‌های کمکی چگونه می‌توانند آگاهی بخش باشند؟ [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 11-23]

ک

  • کنیس ریبت مصاحبه با رئیس جدید انجمن ریاضی آمریکا [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 1-6]
  • کوتاه ترین مسیر نظریه گراف و زمانبندی ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 37-47]

گ

  • گروه های متناهی مصور کردن گروه‌ها با نمودار کیلی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]

م

  • ماتریس نامنفی رتبه بندی تیم های ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 67-81]
  • مدل میانگین-واریانس انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]
  • مدل مین‌ماکس انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]
  • مرز کارا انتخاب بهینه سبد سهام بر مبنای ریسک های گوناگون [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 49-67]
  • مشبکه‌های کامل ددکیند نزدیکترین دوتایی در مشبکه‌های کامل ددکیند [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-8]
  • مقدارویژه رتبه بندی تیم های ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 67-81]
  • موجک هار کاربرد موجک‌ها در پردازش سیگنال [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 29-36]

ن

  • نظریه فن‌هیلی آموزش و یادگیری هندسه: معرفی نظریه فن‌هیلی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
  • نظریه گراف نظریه گراف و زمانبندی ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 37-47]
  • نمودار کیلی مصور کردن گروه‌ها با نمودار کیلی [دوره 4، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]

ه

  • همگرای ترتیبی نزدیکترین دوتایی در مشبکه‌های کامل ددکیند [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-8]
  • همگرای یکنواخت نسبی نزدیکترین دوتایی در مشبکه‌های کامل ددکیند [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 1-8]
  • هندسه آموزش و یادگیری هندسه: معرفی نظریه فن‌هیلی [دوره 4، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]

ی

  • یادگیری نقش بازی های رایانه ای در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 2، 1398، صفحه 1-9]