نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آ‏یرودینامیک‏ خانواده برنولی وحل معادله دیفرانسیل برنولی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-58]
  • آزمون آموزش و یادگیری، در چنبرۀ جزوه گویی و جزوه خوانی، تاملی بر تجربۀ آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 39-47]
  • آموزش آموزش و یادگیری، در چنبرۀ جزوه گویی و جزوه خوانی، تاملی بر تجربۀ آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 39-47]
  • آموزش ریاضی انگیزه در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 9-12]
  • آنالیز سازنده بیشاپ آنالیز سازنده بیشاپ و مقایسه­ آن با آنالیز کلاسیک [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 79-89]

ا

  • احتمال تساوی در انتخابات احتمال و انتخابات: شاخص های قدرت در رأی‌گیری [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-8]
  • احتمال سرنوشت‌ساز بودن یک رأی احتمال و انتخابات: شاخص های قدرت در رأی‌گیری [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-8]
  • اختلال انعطاف و تسهیل قاب‌ها نسبت به پایه‌ها در انتقال سیگنال [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 37-44]
  • ایران سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]
  • اصل برنولی خانواده برنولی وحل معادله دیفرانسیل برنولی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 45-58]
  • اصل طرد شق میانی آیا براوِر واقعاً چنین اعتقادی داشت؟ [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-24]
  • اصل طرد شق میانی آنالیز سازنده بیشاپ و مقایسه­ آن با آنالیز کلاسیک [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 79-89]
  • اصل مثلث‌بندی کاربرد جبر خطی در سیستم موقعیت یاب جهانی یا GPS [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 25-39]
  • اعداد صحیح گاوسی الگوهای موزائیک تیل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 37-46]
  • اعداد مختلط الگوهای موزائیک تیل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 37-46]
  • الگوریتم پیج‌رنک گوگل چگونه کار می کند؟ [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 11-19]
  • انتخابات احتمال و انتخابات: شاخص های قدرت در رأی‌گیری [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 1-8]
  • انتقال سیگنال انعطاف و تسهیل قاب‌ها نسبت به پایه‌ها در انتقال سیگنال [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 37-44]
  • انگیزه انگیزه در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 9-12]
  • انگشت نگاری‏ روش‌های ریاضی و الگوریتم‌ها در فشرده‌سازی تصاویر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

ب

  • برازش خم کاربرد برازش خم و روش حداقل مربعات برای بررسی هندسۀ قوسهای ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
  • بر‏اور آیا براوِر واقعاً چنین اعتقادی داشت؟ [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-24]

پ

  • پایه انعطاف و تسهیل قاب‌ها نسبت به پایه‌ها در انتقال سیگنال [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 37-44]

ت

  • تابع عضویت آمار توصیفی بر اساس داده‌های دقیق از یک جامعه‌ فازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 49-59]
  • تجزیه ماتریسی ضرب کرونکر و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 45-57]
  • تزئین سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]
  • تشخیص هویت روش‌های ریاضی و الگوریتم‌ها در فشرده‌سازی تصاویر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
  • تصمیم گیری آشنایی با مسائل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 25-37]
  • تصمیم گیری چند شاخصه آشنایی با مسائل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 25-37]
  • تصمیم گیری چند هدفه آشنایی با مسائل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 25-37]
  • تقارن سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]
  • توسیع جبری میدان سیری تاریخی در حوزه‌‌های اقلیدسی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]

ج

  • جامعۀ فازی آمار توصیفی بر اساس داده‌های دقیق از یک جامعه‌ فازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 49-59]
  • جبر با برگردان جبرهای فیستر با برگردان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 67-78]
  • جبر تماماً تجزیه‌پذیر جبرهای فیستر با برگردان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 67-78]
  • جبر فیستر جبرهای فیستر با برگردان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 67-78]
  • جزوه آموزش و یادگیری، در چنبرۀ جزوه گویی و جزوه خوانی، تاملی بر تجربۀ آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 39-47]

ح

  • حل مسأله انگیزه در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 9-12]
  • حوزه‌ٔ اقلیدسی سیری تاریخی در حوزه‌‌های اقلیدسی [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]

خ

  • خطی‌سازی روابط شبه فاصله کاربرد جبر خطی در سیستم موقعیت یاب جهانی یا GPS [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 25-39]
  • خم زنجیره‌ای کاربرد برازش خم و روش حداقل مربعات برای بررسی هندسۀ قوسهای ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

د

ر

  • ریاضیات جایگاه شهود در آموزش ریاضیات [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • ریاضی‌نویسی اشتباه‌های رایج نگارشی در مقاله‌های ریاضی به زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 47-66]
  • رده‌بندی گروه‌ها نظریه گروهها: سرگذشت و سرنوشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-17]
  • روان‌شناسی جایگاه شهود در آموزش ریاضیات [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • روش تاپسیس آشنایی با مسائل تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 25-37]
  • روش فرکتالی‏ روش‌های ریاضی و الگوریتم‌ها در فشرده‌سازی تصاویر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
  • روش کمترین مربعات کاربرد برازش خم و روش حداقل مربعات برای بررسی هندسۀ قوسهای ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]
  • روش موجک‏ روش‌های ریاضی و الگوریتم‌ها در فشرده‌سازی تصاویر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]

ز

ش

  • شاخص‌های پراکندگی آمار توصیفی بر اساس داده‌های دقیق از یک جامعه‌ فازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 49-59]
  • شاخص‌های مرکزی آمار توصیفی بر اساس داده‌های دقیق از یک جامعه‌ فازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 49-59]
  • شبکه‌های خودکارتصادفی ضرب کرونکر و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 45-57]
  • شهود جایگاه شهود در آموزش ریاضیات [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • شهودگرایی آیا براوِر واقعاً چنین اعتقادی داشت؟ [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-24]

ض

  • ضرب کرونکر ضرب کرونکر و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 45-57]

ف

  • فرکتال نگارال روشی برای تولید فرکتال‌ها [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-68]
  • فرم دوخطی جبرهای فیستر با برگردان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 67-78]
  • فرم فیستر جبرهای فیستر با برگردان [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 67-78]
  • فشردگی ریشه‌های پیدایش مفهوم فشردگی و تاریخچه نظریه فشرده‌سازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 13-24]
  • فشردگی دنباله‌ای ریشه‌های پیدایش مفهوم فشردگی و تاریخچه نظریه فشرده‌سازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 13-24]
  • فشرده‌سازی استون-چخ ریشه‌های پیدایش مفهوم فشردگی و تاریخچه نظریه فشرده‌سازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 13-24]
  • فشرده سازی تصویر‏‏ روش‌های ریاضی و الگوریتم‌ها در فشرده‌سازی تصاویر [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
  • فشرده‌سازی تک نقطه‌ای ریشه‌های پیدایش مفهوم فشردگی و تاریخچه نظریه فشرده‌سازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 13-24]
  • فلسفه ریاضی آیا براوِر واقعاً چنین اعتقادی داشت؟ [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 19-24]

ق

  • قاب انعطاف و تسهیل قاب‌ها نسبت به پایه‌ها در انتقال سیگنال [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 37-44]
  • قضیه هاینه-بورل ریشه‌های پیدایش مفهوم فشردگی و تاریخچه نظریه فشرده‌سازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 13-24]
  • قضیه وجودی آنالیز سازنده بیشاپ و مقایسه­ آن با آنالیز کلاسیک [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 79-89]

ک

  • کاشیکاری سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]

گ

  • گراف ضرب کرونکر و کاربردها [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 45-57]
  • گروه‌های ساده‏ نظریه گروهها: سرگذشت و سرنوشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-17]
  • گروه‌های متقارن سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]
  • گروه‌های متناهی‏ نظریه گروهها: سرگذشت و سرنوشت [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 9-17]

م

ن

  • نظریه زبان‌های رسمی نگارال روشی برای تولید فرکتال‌ها [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-68]
  • نقطه ثابت باناخ گوگل چگونه کار می کند؟ [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 11-19]
  • نگارال نگارال روشی برای تولید فرکتال‌ها [دوره 3، شماره 2، 1397، صفحه 59-68]
  • نمودار پراکندگی آمار توصیفی بر اساس داده‌های دقیق از یک جامعه‌ فازی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 49-59]

ه

  • هرمان وایل سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]
  • همنهشتی الگوهای موزائیک تیل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 37-46]
  • هندسه سیرو سیاحت در ایران با راهنمایی بنام هرمان وایل [دوره 3، شماره 3، 1397، صفحه 1-28]
  • هندسۀ قوس‌های ایرانی کاربرد برازش خم و روش حداقل مربعات برای بررسی هندسۀ قوسهای ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1397، صفحه 41-53]

ی

  • یادگیری آموزش و یادگیری، در چنبرۀ جزوه گویی و جزوه خوانی، تاملی بر تجربۀ آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1397، صفحه 39-47]